דגשים לקבלת הלוואות לעסקים חדשים בישראל

רבים מבעלי העסקים החדשים בטוחים כי יהיה להם קשה מאוד לגייס כספים לטובת הקמת העסק, בעיקר בגלל שאין להם עדיין פעילות פיננסית מוכחת אשר תאפשר למלווים להבין כי הם יהיו מסוגלים לעמוד בהחזרים של ההלוואה. אך זה לא ממש נכון. היום ניתן למצוא מגוון רחב של סוגי הלוואות לעסקים חדשים ומגוון רחב מאוד של גופים אשר מסייעים לעסקים חדשים להתפתח כך שכל בעל עסק חדש יכול למצוא כמה הלוואות לעסקים חדשים שיתאימו לו.

יחד עם זאת, לפני שבוחרים הלוואה מסויימת לכל מטרה, בין אם עבור ציוד הכרחי לעסק או עבור מוצרי פרסום ממותגים, חשוב לבדוק אותה היטב ואת מידת ההתאמה שלה לצרכים שלכם, ולכן חשוב לעבוד עם יועצים עסקיים מומחים לפני שנוטלים הלוואה שכזו.

פניה אל יועצים פיננסיים מומחים

לפני שאתם מתפתים אחר מגוון ההלוואות הקיימות היום בשוק לעסקים חדשים, ולפני שאתם נוטלים הלוואה בסכומים גבוהים שלא בטוח שתוכלו לעמוד בהם, עליכם לבדוק היטב את התחזיות לעסק שלכם ואת כל ההון העצמי שלכם, בכדי שלא תגלו בסוף כי הכנסתם את עצמכם לחובות גדולים מאוד שאתם כלל לא מסוגלים לעמוד בהם.

לכן חשוב מאוד לפנות אל יועצים פיננסיים מקצועיים אשר יש להם ניסיון בהקמה של עסקים חדשים והם יוכלו לעזור לכם לבחור בהלוואה הנכונה ביותר עבורכם.

פשוט לקחת – לא פשוט להחזיר

היום נטילת הלוואה הינה פשוטה יותר מאשר בעבר. היום, כאשר ישנם גופים רבים המציעים הלוואות לעסקים חדשים ולכל אחד, רבים מתפתים להגיש בקשות להלוואות ולגייס כספים רבים מכל מקום שהם רק יכולים. יחד עם זאת, לפני שנוטלים הלוואה מסויימת, עליכם לקחת בחשבון את ההחזר של ההלוואה.

אמנם, בקלות די רבה אתם יכולים לגייס מאות אלפי שקלים להקמה של עסק חדש, אך מה תעשו אם העסק לא יצליח כפי שאתם מצפים ולא תצליחו לעמוד בהחזרי ההלוואה שלכם? לכן, לפני שאתם נוטלים הלוואה עליכם להכין תכנית עסקית מסודרת אשר תגדיר מהו סכום המינימום לו אתם זקוקים, ובאיזה סכום של החזרי הלוואה תוכלו לעמוד. כך גם תוכלו להגיש בקשות מסודרות יותר להלוואות, וכך גם תוכלו לעמוד בהחזרי ההלוואות הללו מאוחר יותר.

לא רק בנקים

אחד הדברים שחשוב מאוד לדעת הוא כי לא רק בנקים מעניקים הלוואות, יש היום המון גופי אשראי חוקיים לחלוטין אשר עובדים באישור משרד האוצר ומעניקים מגוון רחב של הלוואות לעסקים, בין אם הם בתחילת הדרך ובין אם הם כבר פעילים.

לכן לפני שאתם נוטלים הלוואה חשוב מאוד לבחון את כל האפשרויות ולבצע השוואה בין התנאים שנותנים לכם הגופים השונים. לעיתים אתם יכולים לגלות פער משמעותי ברביות בין חברות האשראי ובין הבנקים, פער אשר הינו משמעותי להחזר החודשי ואם תחסכו אותו תוכלו להקל מאוד על ההחזרים החודשיים שלכם.