הגשת הצהרת הון – כך תעברו זאת בשלום

על בעל עסק שהוא חייב להגיש אחת למספר שנים הצהרת הון. גם בעל עוסק פטור וגם עוסק רשום כלולים בעניין הזה. בהצהרה זו על בעל העסק לפרט על כל הרכוש שקיים ברשותו תוך פירוט לפי סעיפים שונים. חשוב מאוד לערוך את ההצהרה בצורה יסודית כנדרש, וזאת כדי שהיא תתקבל ברשות המיסים.

שימו לב, מדובר על הצהרה שבאופן רשמי ניתן למלא אותה באופן עצמי. מה גם שלצד הטפסים רשומות הנחיות למילוי ההצהרה. אבל במרבים המקרים יבחרו בעלי העסקים לפנות אל רו"ח מקצועי למילוי מדויק ונכון של ההצהרה. אז כדי שתעברו בשלום את השלב הזה מומלץ לפנות לרו"ח אשר יספק לכם את השירות.

הצהרת הון
Business group meeting portrait – Five business people working together. A diverse work group.

כך עושים את זה בקלות

הגשת הצהרת הון – את הצהרת ההון יש להגיש עד תאריך מסוים כפי שרשום במסמכים שנשלחו אליכם מרשות המיסים. חשוב כמובן לעמוד בתאריך כשם שחשוב לבצע את התהליך בצורה הנדרשת. כדי לעבור את זה בקלות מומלץ לפנות אל יועץ מס אשר ייצג אתכם מול רשויות המס. כמובן שעליכם להציג פניו מסמכים שונים ולספק את כל המידע הנדרש. את מילוי הטפסים ואת הרישום המדויק יבצע הוא.

כמובן שכדי להיות רגועים שהמילוי מתבצע בצורה הנדרשת, חשוב לבחור יועץ מס מקצועי ומיומן. כזה אשר מכיר היטב את הנהלים ויודע כיצד למלא עבורם את הצהרת ההון כנדרש. לקוחות רבים נוטים לבחור עבור הצהרת ההון את איש המקצוע אשר מייצג אותם לכל אורך הדרך מול הרשויות. במידה ואינכם מרוצים מהמייצג שלכם, ייתכן והצהרת ההון זו ההזדמנות להכיר רו"ח שיגיש הצהרת הון וייצג אתכם מעתה ואילך.