משרד רואה חשבון – הכל תחת קורת גג אחת

עסקים גדולים, עסקים קטנים, עמותות וארגונים חייבם בשרות משרד רואה חשבון. למרות שהמטרה של כל עסק לחסוך בכסף ולהקטין את ההוצאות, יש הוצאות שאין אנו יכולים להימנע מהן כי בסופו של דבר המטרה שלנו היא לעזור לעסק לגדול ולא לצנוח, משימה שרואה חשבון יוכלו לעזור לנו למלא.

עוסק מורשה
כל המידע והיתרונות
עוסק פטור
מתמחים בעסקים קטנים
חברה בע"מ
הדרך הנכונה עבורך

מקצועיות בעלות אטרקטיבית

דוח שנתי
דואגים לשקט שלך
זכיינות
ניסיון שאין לאחרים
תכנון מס
אל תשלמו מס מיותר
ניהול כספים
מומחים לניהול פיננסי
מיסוי בינלאומי
פתרונות מקצועיים ויצירתיים
הצהרת הון
טיפים וסודות מקצועיים
ייעוץ מס
יעוץ וייצוג בפני הרשויות
עמותות
כל מה שחשוב לדעת

מה במשרד

רואי החשבון אינם דואגים רק למילוי הדוח בסוף שנה, למרות שאי אפשר לקרוא לכך החלק הזניח, אך בהחלט זו לא המשימה היחידה שהם ממלאים, במשרדים אלו אנו יכולים לקבל שירותים רבים שבאמצעותם נוכל לחשב סיכונים, לקבל החזרי מס וכמובן לעמוד מול רשויות המס.

שירותי משרד רואה החשבון

במשרדי רואה חשבון אנו יכולים ליהנות ממגוון שירותים, שהמטרה היא אחת, לעזור לעסק שלנו לטפס, להתרחב ולהצליח ולא לנסוק, דבר שלצערנו קורה כמעט לכל עסק שני בארץ (לפי הסטטיסטיקה), תהיתם לעצמכם אילו שירותים אנו יכולים לקבל במשרד? כאן זה המקום לפרט על המצוינות ועל ההצלחות בעזרת רואה החשבון.

פתיחת תיקים ברשויות

בעידן שלנו בעלי מקצוע רבים אינם מעוניינים לעבוד כשכירים, הם מעדיפים להיות עצמאיים במשלח ידם, לא נפרט את הסיבות הרבות והמגוונות לכך, אך ודאי אתם כבר יודעים שבעלי עסקים (עוסק פטור או עוסק מורשה) אשר בוחרים לצאת לדרך חדשה כעצמאיים צריכים לפתוח תיקים ברשויות המס השונות, נכון שאנו יכולים לעשות את הליך זה לבד, אך ברגע שאנו בוחרים במשרדי רואה חשבון אנו בעצם מבטיחים לעצמנו שקט נפשי, אנו יודעים בלב שלם, שלא תצוץ כל בעיה בהמשך ושאנו נמצאים בידיים טובות, אחרי הכל כל איש מקצוע מתמחה יכול לעשות את העבודה אליה הוא מוכשר בצורה הטובה ביותר, הרי זו אחת מהסיבות שבחרתם להיות עצמאיים, לא?

באיזה שלב נפנה למשרדי רואה החשבון?

הפנייה למשרדי רואה חשבון אפשר לחלקה לשניים, אלו הפונים כבר בשלב המוקדם כאשר הם עומדים לפני פתיחת עסק כפי שציינו קודם לכן, אותם אלו שיעדיפו לחסוך בהתרוצצויות מיותרות לרשויות המס השונות לפתיחת תיקים, ויש את אלו שיפנו למשרדים בסוף השנה בכדי להגיש את הדוח השנתי. העדיפות היא כמובן לפנות כבר בשלב המוקדם מאחר ובמשרדים של רואה החשבון אנו יכולים ליהנות לא רק מהגשת הדוחות אלא גם מהנהלת חשבונות כפולה או חד צדדית כל השנה\ אך זה באמת לשיקולכם האישי.

היתרונות עולים על ההוצאות

משרדי רואה חשבון בסופו של דבר יכולים לעזור לנו לחסוך בהוצאות מיותרות, מעבר לכך אף לקבל החזרי מס שלא ידענו אפילו שאנו זכאים להם, שימו לב שרואי חשבון תמיד ייבחנו עם אצבע על הדופק איפה אנו יכולים לחסוך בהוצאות, מתי מגיע לנו כסף מהרשויות וכמובן לחשב את הסיכונים שלנו בכל שלב, לכן לא מן הנמנע לעבוד עם משרד רואה חשבון שיעזור לנו לשגשג, לגדול ולהצליח.

משרד רואה החשבון,פתיחת תיקים ברשויות